lördag 29 augusti 2009

Tyst 10:24

Jäkla tyst det vart här på bloggen, har int orkat skriva en enda rad.
Skolan tar verkligen död på en. Kommer hem trött som fan ligger på soffan och ser tv, om man har tur orkar man ut och vara med ngn. Jaja, nu sitter jag iallafall och bloggar, vaknade typ för 10 min sen. Nu har jag iallafall skrivit 100 inlägg. 100 inlägg på denna bloggen har jag iallafall orkat med. Igår hände inte mycket när jag kom hem, då satt jag mig på soffan och kolla fotboll:p Sen fråga jag Amanda om hon kunde va hon kunde så då for jag till henne (: och då vart de mycket roligare ;p Kanske ska vara med henne senare idag ;p
Idag har inte hänt nånting , vaknade somnade om , vaknade igen, somnade om. Steg upp , klädde på mig, satt mig hära, lyssmar musik och bloggar nu. Låter intressant eller hur?
Nå nu orkar jag inte skriva nå mera har ändå int nå och skriva om.
Säger vi , jaja
Ha de


/ Johanna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar