lördag 8 augusti 2009

Oförglömlig kväll förfan! <3

Hejsanhejsan.
Kom hem för ett tag sen, Världens bästa jävla kväll på LÄNGE! <3
Har vart hos moster med Underbara personer! Släckten och vänner!
Har firat Ingemar som fyller år :) Grattis Grattis! Så oförglömligt kul idag går fan inte och beskriva. Träffade personer som man inte sett på länge.
Dvs Mattias Johnny Markus och Ida <3
Hade gärna stannat där längre men är tvungen att vara med Dennis .. Hoppas vi ses imorgon!
Innan vi for satt Ingemar och Mattias nån låt som dom brukar sjunga så jävla duktiga på och sjunga speciellt Mattias!
Tårarna började nästan rinna då alla minnen kom tillbaka , dom sjunger den nästan alltid så :)
Tog och krama om dom båda två och sa att dom får ha de så bra :)
Sen krama jag om Johnny. Men markus var på vift så hann inte krama om honom.
Men ska fan tvinga dom att komma hit imorgon om inte vi far dit dvs.
Mormor var lite ledsen där borta.. Vet inte varför. så jag gick och krama om hon osv. Så fråga Matte hur det är med mig och strök mig på huvudet :)
Sen vart det kramar med han o Ingemar och så sa Matte att det var roligt att träffas osv:)
Nä nu har jag inte så mycket mera att skriva.
Ska vara social och se film med Carro och Tobias :)
http://www.youtube.com/watch?v=_5Ts1q94Wpg
Min underbara småkusin som sjunger jäkligt bra:)
Han har lovat att vara med i Idol nästa år! :)
Ha de
Johanna :)
22:46

1 kommentar:

  1. Visst lägger man ner rätt mycket pengar på smink på en månad? Jag är medlem på en sida där du kan få presentkort hos olika butiker som säljer smink, ex Åhléns och Kicks. Det man gör är att besöka hemsidor, svara på undersökningar och frågor på sidan. Man får även poäng för att logga in, vilket är jättebra, för det betyder att man egentligen inte behöver lägga ner så mycket tid för att till slut få ut ett presentkort!
    http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=216470

    SvaraRadera