måndag 24 augusti 2009

18:29

HejsanHejsan x) Idag vaknade jag typ 6 och ville somna om men jag var inte trött.Så ,vi säger att det är anledningen nu . Sen steg jag upp klädde på mig och ner o se tv borsta tänderna tvätta ansiktet sen sticka iväg.

Första skoldagen gick sådära, Hittar fan ingenstans, Går man ut ur klassrummet och typ ut på gården kommer man ju ihåg, men går jag typ till aspen kommer man tillbaka ba, Vars fan var klassrummet nu igen? men tyyyyp. Vi gick ju runt med hon läraren, men jag orkade liksom inte koncentrera mig dirr efter sommarlovet, lyssnade ju, men det for ut lika snabbt som det kom in till den dära lilla nöten där inne.

Nåja. får gå med dom andra x). När vi kom dit först sa dom vilka klassrum vi skulle vara i osv, sen börja dom snacka om den där jävla svininfluensan asså ;p

Intressant med information om svininfluensan också? NOT. Det är väl bara en anledning av 100 att dom inte vill ha oss i skolan? Haha xD
Sen gick vi runt osv osv osv.
Jaja iallafall Senare blire innebandy :) Har inte spelat det på hur jävla länge som helst :p
Ja, men nu buggar blogg saken, som vanligt fattar inte varför jag alltid blir förvånad när det händer? ;p
Aja,
Ha det

Johanna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar