lördag 1 augusti 2009

00:11

Carro gick just ner o tvätta sina kläder, jag bloggar och Paulina håller på med katten utan namn.:p Jag o Paulina vill se film , kanske ska se yes man, om vi får igång tvn , eller rättare sagt om vi hittar kontrollen, den brukar visst alltid vara borta.
Idag har vi iallafall vart hemma hos Carro och inte gjort så mycket, lyssnat musik , pratat , vart vid datorn och bara chillat.:)
Snart blir de väl film , sen säkert nått annat roligt.:)
Imorgon far jag Paulina och Olivia hem.
Redan har gått så jävla fort.
Ska iallafall kolla att jag inte glömt nått, vilket jag inte tror men jag brukar alltid kolla:)
Idag har de bara regnat o regnat o jodå mera regn.
Men solen titta faktiskt förbi, typ 2 min sen for den vidare o så kom de enmassa moln så de vart mera regn.
Låter kul eller hur?
Nu har katten gått till carros rum o bajjat , De får carro ta upp ;)
Haha.:p
Ska kolla runt på bloggar som vanligt sen bdb, sen blir de väl och se film:)
Ska väl kanske äta mackor också innan vi går o "sover" :p
Nu har carro glömt och säga grattis till sin kompis:p så hon håller på o prata om de med Paulina:p
Haha;p
Idag har vi pratat jävligt mycket, och så jävla kul de var, vi har typ inte gjort nå annat:)
Vi prata om allt möjligt skojjj, och annat inte så skojj, dvs skolan.
Haha:D Osv :)
Jojo kommer inte på så himla mycket mera, ska bädda ut bäddsoffan o sno de tunnasste täcket innan Paulina tar de;)
Nä , jag bara skojjaaa ;>
Nåjo ha roligt nu , för de kommer iallafall jag ha;)
Ha de
Johanna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar