söndag 2 augusti 2009

17:57

Har just sett film med Paulina:)
Carro har fart till Piteå och ska campa med sin kompis, hon for där vid 12 , tror jag.
Är hos Carro ännu.
Dom kommer nog snart och hämta oss, asså Paulinas mamma och Pappa.
Dom sa att dom skulle komma där vid 6 trodde dom men då vet vi inte om dom ska börja fara hit 6 eller om dom är här vid 6.
Vi har iallafall just sett wild child och så har vi sett road trip, tror jag den hette.
Just nu sitter jag bara chillar , och bloggar då.
Paulina gick ner till Olivia.
Idag vakna jag vid 11 typ, av att Carro kasta min mobil på mitt huvud, Ajj :p
Men de gjorde inte så mycket hade ändå vaknat förr eller senare.
Men jag vakna först till där vid 9 när carro kom och hoppa på oss , (mig och Paulina)
Paulina vakna men inte jag, jag sa bara vafan och vände mig om :p
Haha:)
Nu kommer Paulina upp och säger att Hennes föräldrar har kommit så de blir nog snart att börja hemmåt, :p
Nu ska jag göra lite annat , packa ihopa lite grejjjs och städa lite granna i carros rum :)
Skriver senare, om jag orkar:)
Ha de
Johanna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar