torsdag 3 september 2009

20:31

Tycker jag vart jäkligt bra på att skriva dom senaste dagarna.. Jaja, Imorgon är det Fredag häärligt :p Slutar typ 10 i 1. Ska typ stanna i stan med Emma (: Vi ska vara med en kompis typ.
Igår var vi till stan, vi skulle på föräldra möte, men jag trodde att jag och Dennis skulle stanna hos mormor medanst men nähä, så jag fick sitta på skolan och lyssna när nån prata, satt inte i samma rum så. Så pratade jag med Sandra i telefon:)Sen kom pappa med Dennis han orkade väl inte lyssna på vad dom sa, Men det hade inte jag heller :D
Sen fick jag reda på vem rektorn var, vette fan hur han ser ut men om man säger så här. Han får se ut hur han vill kommer ändå inte komma ihåg så.
Sen när rektorn prata satt Dennis brevid mig och sa , tyst gubben pratar :p Haha okej :D
Sen där vid typ 8 for jag pappa och Dennis till maxi och handlade, sen for vi runt och körde, Sen hoppades vi att dom pratat klart på mötet men nejdå, så vi for utanför och väntade i bilen.
Vi fick väl vänta där i typ 20 min sen var mötet äntligen slut, Så då for vi hem.
Idag har jag inte gjort typ nånting. Vart hemma,sett tv och vart vid datorn,en seg dag dvs.
Nå nu ska jag fortsätta lyssna på musik,
Supermodern musik faktiskt ;p
Jaja men ha de


Johanna (:

1 kommentar:

  1. Men gumman<3, varför använder du så mkt svordomar på bloggen?
    Puss
    //Mammsen

    SvaraRadera