fredag 7 augusti 2009

Fredag 17:06

Har inte kunnat uppdaterat förrän nu. Pga att internet härjat typ hela tiden när jag ska va vid datorn.
Jag har iallafall vart i stan idag med Pappa o Dennis. Sen sovit , sett tv, kollat på datorn . osv.
Är varmt där ute. men jag orkar inte sola.
Sitter inne med Jeans o en huvtröja. Jo vad kul. Ska kanske va med ngn om jag orkar får se.
Hmm , kommer inte på så mycket mera att skriva ser ut att bli ett kort inlägg.
Senare blire väl att städa lite grann, har bara slängt ut kläderna sen jag kom från Carro , har inte orkat sätta bort dom.
Blir väl att läsa bloggar snart osv. och hoppas att internet är kvar tills jag ska göra det också.
Kan blogga sen om det finns nått intressant att skriva om .
Ha de
Johanna:)

4 kommentarer:

  1. jo det kändes som att man skulle hem efter en dag typ :P

    SvaraRadera
  2. hehe ja nej inte så mycket faktiskt :P

    SvaraRadera
  3. i Italien? En klänning bara. Men man åker ju inte dit för att shoppa! :S

    SvaraRadera