söndag 2 augusti 2009

23:17

Nu har jag kommit hem typ för 1 timme sen, eller nått.
Har varit en jobbig bilresa.
Ganska så länge. tror att vi började åka från carro typ kvart över 6 eller ngt, och så har jag åkt bil till halv 10 då jag kom hem typ. Jobbigt jobbigt.
Nåja, ska inte klaga, de var värt de , har ju fått vara med Carolina o Paulina så :)
Har inte nå bilder typ, hade inte batteri på min kamera och jag orkade seriöst inte ladda batterierna.
Imorgon blir de stranden , om nu de blir varmt.
Bara för att vi bestämt de så kommer de bli regn, eller nått ännu värre. Härligt va?
De var iallafall soligt idag när vi var på väg hem från Carro, ganska så typiskt.
Nog för att jag inte brydde mig så speciellt mycket, ville bara hem just då, var så jävla trött.
Idag har vi inte gjort så speciellt mycket.
Paulina har duschat , vi har sett film , vart vid datorn sen åt vi lunch sen for vi hemmåt.
Carro for ju till Piteå , typ vid 12 eller ngt.
Är trött men kan inte sova nu för då vaknar jag väl 5 på morgonen o gå omkring o säkert se tv, o aldrig att jag stiger upp 5 på morgonen.
7 må vara men inte 5.
Haha, olivia hade tagit min mobil på morgonen när hon kommit upp, så hade Carro tagit den från hon och kastat den till mig, som då låg och sov och visste inte att olivia var där. så kasta hon mobilen mitt på skallen, aj:p
Haha, fin väckning. Men jag gillar den första bättre då hon kom och hoppa på Paulina , som låg brevid mig, så jag vakna av de men sa bara, Vafan! och la mig på sidan och somna lika fort som jag vaknat.
Haha , de brukar ju säga att man ska väckas försiktigt.
Ska inte klaga var jävligt kul :D
Haha:)
På vägen hem var Olivia trött och hungrig, hon brukar inte sova i bilen , så de gjorde de inte lättare precis.
Men jag satt o kolla ut och sjöng, som vanligt;p
Men sen busa jag med olivia ett tag , men hon vart ändå ledsen typ efter .
Pratade med Paulina också:)
Och Olivia:p
Det var ganska så många renar på vägen hem från missen. Typ 13 sammanlagt, säger vi om inte mer. Påvägen hem från kalix såg jag och pappa en älg:p En fjoling eller hur fan de stavas.
Snart börjar ju älgjakten också :p
Tycker om när de är, vet inte varför men de är ngt med de.
Snart ska jag gå till mitt rum och packa upp. :p
Sen se film, kanske sjunga karaoke, men är jävligt hes så jag orkar inte, hela seskis vaknar väl ;p
Nåja
Ha de
Johanna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar