tisdag 18 augusti 2009

18:27

Seg uppdatering jag vet. Men har inte orkat skriva nå, har ändå int hänt så mycket . Igår var jag till stan med Amanda o var med Lucas Lella Fanny <3 och enmassa mera :)
Kul var det iallafall, men kallt som fan. Kom dit vid typ 4 tiden nått och hem 10 nånting. Roligt som fan var det iallafall :p På Fredag blir det Luleå, om inte tidigare det vette fan. Idag var mamma jag och Dennis till stan, Mamma o Dennis var o klippte sig :) Båda vart fina . Dennis har kort hår nu, Nä då kan han ju inte ha gummisnodd i håret. Fan vems hår ska jag då leka med ? Tobias har int långt hår eller? Äh, får hålla på med Pappas hår, det låter väl bra? Eller?
Äh, Dennis hår o ingen annans. De är lugnt det växer ut ;)
Ojj jävlar Tisdag redan. Nej snart börjar skol f*** saken , Ojj vad kul, Nått sånt! Många säger det enda som är bra med skolan är att man få vara med vännerna . Har man sommarlov hallå var med vännerna då också ? Om nu dom inte är borta då? Äh vafan.
Idag har småkusinen börjat skolan, Lider med henne! <3
Äh vafan , nu ska vi int snacka om skol f*** saken , de är inge roligt , blir på dåligt humör.
Snart kanske jag ska ner o baka blåbärspaj, får se hur det blir, Nåja vi har mycket bär.
Men om vi har allt grejjs vet jag inte.
Äh.
Ha de
Johanna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar