lördag 1 augusti 2009

17:24

Jag vet att jag sa att jag skulle ladda upp lite bilder från när vi var i skellefteå, men Paulinas internet på datorn buggar, och om man laddar upp bilder då funkar inte internet, nå konstigt.
Imorgon far jag och Paulina hem.
Åker hem med henne och mamma o pappa kommer och hämta mig från kalix.
Igår skulle vi iallafall köra no sleep, men det vart int för Paulina o Carro somna vid 1 , Jag satt vid datorn och kolla film till halv 8, sen gick jag och la mig.
Idag vakna vi typ 5 över 2.
Eller jag vakna vid 2 och väckte dom, så då vakna dom också 5 över 2.
Idag har det varit soligt o fint 30+ grader i solen, 24 i skuggan.
NOT, Ösregn! Igår natt också.
Nåja:)
Snart hem till solen igen , nog för att jag inte är den som tycker om att sola men det är väl
roligt med sol, ibland.
Snart ska vi gå och kolla nån film , om vi hittar nån som verkar bra , dom har ju typ alla i stan.
Nu har de iallafall sluta regna för typ 1 timme sen.
Men det ser ut som att de ska börja regna snart igen, vilket inte förvånar mig.
Ska snart kolla igenom typ 2-3 bloggar sen kolla film med Paulina o Carolina.
Kan kolla om Det finns nå bilder här, kanske från skellefteå har ingen aning .
Carro har iallafall sattit över bilderna från mobilen till Datorn så kanske vad vet jag.
Nu kommer carro förbi med sina klackade skor och säger: efter regn kommer solsken.
Får vi väl hoppas,. men nu vart de faktiskt lite sol ute.
men de kommer säkert regna ändå sen.
Klockan är redan 17:23 och de känns som att den är typ 2. men så äre när man sover bort "hela dagen" Haha, nåja.
Nu film , tror jag:)
Ha de
Johanna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar