måndag 3 augusti 2009

12:52

Har just ätit lunch och ska snart iväg till stranden.
Tror inte jag kommer bada, men vet att jag ändå kommer att göra det.
Idar har jag pappa Tobias o Dennis vart ute och hållt på med grillkåtan. Höll på med de ca 2 timmar.
Vi hann göra 2 väggar och måla dom gröna, sen börjat på sista väggen.
Är helt slut, var så jävla varmt, Jag lovar att jag vart mer grön än brun ;)
Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem de lär ju ta ett tag de också.
Har inget ljud på datorn, Nå konstigt.
Men orkar inte kolla ,vet ju fan ingenting om sånt.
Förra inlägget var nog lite längre än jag trodde. :p
Orkade inte läsa de innan jag spara det.
Kolla bara att de kom fram på bloggen.
Idag har jag vaknat där vid , 8 tror jag.
Pappa kom o väckte mig o sa att jag fick komma ut o hjälpa till.
Men jag kom inte ihåg var jag sa.
Men de gör jag typ aldrig när jag är trött.
Nu ska jag ner o vänta på mamma.
Och stoppa henne i bilen sen fara, har väntat nog länge
Ha de
Johanna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar