lördag 1 augusti 2009

18:53

Nu sitter jag vid Paulinas dator, men vågar inte ladda upp bilder nu för då buggar väl internet svin mycket.
Lyssnar musik och pratar med Carro och Paulina.
Vi kollade aldrig film för att dom har typ alla filmer i stan osv men kanske ikväll /natt.
Men vi ska kolla om Matte har nå bra filmer på sin dator:p
Det var lite sol för några min sen typ 30 , men nu kommer de in mörka moln så det kommer nog bli regn snart ändå, nog för att jag inte bryr mig vi ska väl ändå inte ut nå mera idag.
Har fått 1 par jeans av carro 2 par toppar och en huvtröja :p
än så länge , Paulina ska kolla om hon vill ha en kjol och en annan topp som carro har :)
Nu har jag inte så himla mycket mera att komma med , svettas som fan och måste sätta igång carros fläkt.
Ha de
Johanna:)

2 kommentarer:

  1. Regn?? Här har vi solat och badat hela dagen i Temmi;) Skitvarmt!!
    /Moster

    SvaraRadera
  2. Jodå här har de ösregnat:p
    Haha det förvånar mig inte det brukar vara varmt :)

    SvaraRadera