tisdag 11 augusti 2009

15:07

Hejsanhejsan. Lyssnar musik just nu och ska snart till ica. Sen blire väl hemma , eller om man är med ngn får se.
Bilder från Lördagen har ännu inte kommit in på datorn. Mamma orkar inte sätta in dom på deras data. Ska kolla om Tobias orkar hjälpa mig och sätta in dom på den här datorn direkt.
Men inte nu men senare. Tror jag.
Igår var jag iallafall hemma, Hos Farmor och Farfar.
Sen for vi till stan.
Sen for vi till maxi och rusade igenom där. Det var typ en kvart innan det stängde.
Så vi rusade igenom där. Sen var vi sist kvar, och så hade vi sån där sak, så gick vi till kassan, nåjo då hamna vi på kontroll också. Jag var hungrig som fan.
Tänkte att hallå vill inte ni stänga snart kanske ?
Klockan var typ 5 över 9. men men .
Nu ska jag ner o borsta håret sen blire o fara till ica.
Ha det.
Johanna:)

2 kommentarer: