onsdag 5 augusti 2009

Onsdag 11:30

Idag blir de stan, ska väl dit vid halv 2 säger vi. Måste va 2 hos tandläkarn oj va kul ?
Låter roligt va?
Tycker inte jag iallafall. men de har jag aldrig tyckt , iallafall inte om de är jag som ska dit, om nån annan ska dit då hoppas jag bara att dom glömt mig ett bra tag.
Nåja De är de tråkiga som kommer hända idag.Än så länge.
Sen blir de väl maxi eller något.
Igår var vi på stranden, gött :p
Har faktiskt blivit lite brun , men ärligt har jag inte tyckt att de är så kul att sola, men de är typ de när man är på stranden, vette fan varför.
Sen grillade vi korv våran familj, + moster m familj :)
Roligt, sen gick jag ut i vattnet med Rozali och Dennis , :p
Vi for till stranden typ där vid 2. Vaknade 8 typ den dagen och så skulle Jag pappa Dennis och Tobias ute på gården o bygga lite på grillkåtan o måla , Jag pappa o Dennis var där ute från 8 till typ nånting efter 1. Byggde halva framsidan och kapade lite grann. Sen målade jag hela framsidan också.
Pappa kom och väckte mig typ halv 9, så jag fråga om jag inte få sovmorgon eftersom att jag jobbade så duktigt med dig, han skrattade bara och gick ner.
Sen kom Dennis o väckte mig typ 11, så lite sovmorgon fick jag iallafall :)
Gick o la mig igår typ där vid 11 var jäkligt trött.
Efter stan blir det väl att sola om de är sol.
Mamma o Dennis ska till stranden idag medanst jag får lida hos tandläkaren, synd att inte Carro har kvar sitt förlängnings hår så att jag kan sätta det på Tobias ge han en 100 om han säger att han är jag o att han får vara dära medanst jag softar i solen, om de blir nån.
Låter mycket bättre tycker jag.
Han såg ju lite ut som en tjej ;)
Har vart förkyld i typ 1 vecka snart , roligt roligt.
Som Carro säger Det kanske är svininfluensan Haha.
Eller som Paulina säger : Tänk om jag har svininfluensan , nejnej gumman det har du inte :)
Lyssnar iallafall musik nu , måste snart ner o äta något.
Men jag är inte hungrig så blir väl att ta en macka i bilen eller något.
Kommer säkert få nån konstig tandborste hos tandläkarn, brukar få såna hära småa med lite borstgrejj för att jag ska kunna borsta min snea tand typ.
Ajjja, tackar o bockar isf slänger jag ut den genom bilfönstret i seskis, Ogge i diket utanför fridhem gå o sök där så har du en tandborste.
Nu blire väl chilla o lyssna musik :)
Ha de bra
Johanna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar