torsdag 20 augusti 2009

20:27

Nu har jag kommit tillbaka, eller vi var typ där 15 min sen hem. Snart kommer mamma o pappa hem. Nu har vi sålt våran husvagn, borde vara glad men de är jag inte jag menar vars fan ska jag sova inatt? ;) Vi ska ändå köpa en ny större , hoppas jag, hoppas den är lika fin isf.
Idag har jag bara varit hemma, o ätit hos farmor. Låter kul va? Dagen har varit så jävl seg så de är int sant! Snart börjar skolan också, har typ skrivit det i varenda jäkla inlägg jag vet, men den börjar ju snart ojj vad kul, låter ganska så negativ, jag vet men så äre.
Säkert några som längtar till skolan, satt för någon dag sen o läste bloggar när jag läste att en person längta till skolan säger inget namn! Längtade till skolan, och de första jag tänkte på vad om personen fått solsting i kylan eller nått liknande? Ja menar hallå? vars fan försvann solen om man säger så, jag vet att skolan börjar snart men solen behöver inte försvinna för det, eller?
Nu lyssnar jag iallafall musik o tråkar, gå nog o sover snart seriöst. mamma o pappa kommer väl hem om typ 2-3 timmar, jaha vad ska jag göra så länge , Dennis sov i bilen lyckos han ;p
Imorgon blir det Luleå, äntligen. Så blir väl o försöka fara tidigt iväg , okej kan stiga upp 10 inte före, är det tidigt nog? ;)
Jaja Dennis får väl komma o väcka mig, kommer in i mitt rum ber honom gå o väcka Tobias , dennis går o väcker tobias medanst jag sover ca 3 min sen kommer han tillbaka: Nanna inte ova iga upp. hehe ;) <3
Men han brukar faktiskt kalla mig annat också , Ohanna , och Jonna, jaha det var de han kalla mig, mer får ni inte veta.
Nå nu vart de inte typ 2-3 rader.
Nu blire väl , ja de vette fan men nå ska jag hitta på.
Ha de
Johanna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar