torsdag 6 augusti 2009

Torsdag. 21:15

Kom just upp. Har just ätit middag.Men iallafall. Igår var jag med Amanda och Emma.
Vi var på kiosken, skolan osv. Sen skulle vi sova hos Amanda i deras tält. Hade aldrig sovit i tält innan. Så då har man gjort de också. Det var kallt som f*n ute :s :p
Så vi sov med Mjukisbyxor o Huvtröja. Eller Amanda sov med Linne o Mjukisbyxor.
Men sen på morgonen var de svinvarmt i tältet och ute. Ojj jippie vad kul? Jaha så jag vaknade typ första gången halv 7 tog bort sivsäcken och somna om i typ 5 min. Sen tog jag bort huvtröjan. Varmt ändå. Sov längst in:p Sen somna jag och vakna 10 i 7. och då vakna Emma också så skulle vi gå ut ur tältet men då vaknade Amanda och då gick vi alla 3 ut ur tältet.
Kändes som att klockan var typ 12 när vi vakna men den var bara 7.
Nåja, sen gick vi in och åt frukost osv. Sen somna jag på soffan några ggr, Sen fråga Hugo om Emma ville spela tv spel med honom men hon sa att han kunde fråga mig ist. Upp med Huvudet från kudden och började spela, Han var jätte duktig på spelet så man satt där o kolla hur han gjorde och gjorde samma sak. Sen kom Affe ner så han spelade med Hugo ist för mig.
Så jag gick upp o kolla vad Amanda o Emma gjorde , dom var vid datorn.
Sen efter ett tag for jag hem.
Orkar inte skriva så mycket mer ni orkar väl ändå inte läsa om jag skriver mer ;)
Nåja
Ha de
Johanna:)

2 kommentarer:

  1. tack så mycket! Hade det toppen :)

    SvaraRadera
  2. 5 dagar men hade gärna varit där mycket längre! :)

    SvaraRadera