fredag 31 juli 2009

Sån hära sak... 02:21

Jag har i mitt liv.
Gråtit mig själv till sömn (x)
Sjungit för mig själv (x)
Sjungit för andra (x)
Gått om en klass ( )
Hatat mitt utseende (x)
Spelat senaste sims ( )
Haft en bästa kompis (x)
Har en/flera bästa kompisar nu (x)
Stått på en scen (x)
Snusat ( )
Gjort något du egentligen inte vågat/vågar. (x)
Sovit borta (x)
Längtat hem (x)
Bråkat med dina föräldrar(x)
Lekt med Eld ( )
Har vänner du kan lita på (x)
Blivit sviken(x)
Blivit misshandlad ( )
Badat (x)
Lekt vattenkrig (x)
Sjungt karaoke (x)
Sjungt i duschen (x)
Blivit ljugen rakt upp i ansiktet (x)
Har nån
Svikit ditt förtroende (X)
Gått bakom din rygg(x)
Snackat skit om dig(x)
Slagit dig tills du börjar blöda( )
Frågat dig om du är totalt dum i huvve ( )
Lekt med dina känslor(x)
Bråkat med dig och din bästa vän (?)
Bjudit dig på snus ( )
Bett dig byta stil (x)
Gått till dig om dom vart ledsen(x)
Hjälpt dig om du behöver hjälp (x)
Sagt att du är tråkig till dig ( )
Sagt att du är rolig (x)
Är du
Pratglad : Ingen aning, tycker att jag pratar hela tiden
så kanske det:)
Dum : Nej tycker inte jag iallafall..
Rolig : Kanske det:p
Omtänksam : Njo kanske.
Dålig förlorare: Nej :p
Snygg: Nej
Annorlunda : Vetinte.
En som söker bråk : Nejdå.
Älskar att bråka: Nej
Kan man
Lita på dig : Jodå :)
Säga till om det är något : Jodå:)
Tro på dig : Jo
Säga vad man tycker om dig: Varsågod.
Be om en kram : Aaa
Komma till dig om man vill något : Jodå:)
Alternativ
Hund/Katt : Hund ofc!
Strand/Pool : Vettefan strand tror jag
1 bästis eller flera bra kompisar : Flera bra kompisar tror jag
Röka/Snusa : Röka isf.
Fotboll/Innebandy : båda 2 ;p men fotboll är bäst!
Teater/Polis o tjuv : Teater :)
Sjunga/Dansa : Sjunga ;p
Vågar du :
Berätta för killen du gillar att du är kär i honom : Inte just nu.
Hoppa från ett tag : Om det är snö under så .
Sjunga för publik : aa..
Berätta dina hemligasste hemligheter för någon
just nu: Nej ...
Vet någon en hemlighet som du inte
vill att dom egentligen ska veta : aa..
Ringa till en kill kompis för att kolla vad
han gör o om ni kan va idag : Jaaa ofc
Bryta mot "reglerna" hemma. : Jodå men gör inte de.
Är du :
Höjdrädd: aa.
Mörkrädd: aa.
Rädd för myror : Nej.
Rädd för humlor /getingar osv : Nej
Fjortis: Nej, tycker inte jag iallafall.
Orättvis : nej inte vad jag tkr
Envis : Jag vet inte.
Konstig : vetinte
Rädd att något kommer
hända dina vänner , släcktingar
, familjen osv: Ja.
Är du rädd att något kommer
hända dig : Inte direkt.
Lång: Vetinte direkt :p vissa kan tycka de
men jag vet inte , :)
Gillar du :
Bråk : Inte om jag är inblandad
annars är de väl lugnt beror på.
Åska: Nejnej.
När det är 30+ ute : Vetinte,
Regn : Helt okej , gör ingenting
om det regnar lite då och då tycker det är mysigt
på kvällarna:) men inte om man ska ut eller något sånt.
Att blogga: Jodå
Att läsa bloggar : Ibland , nog är de väl
roligt.
Att skriva berättelser tex : Jodå, tycker om att
skriva massor jag, kanske låter lite tråkigt men men.
Att läsa: Jo.
Sova: Aaa,
Stiga upp tidigt på morgonen : Nejnej
Tror du :
På gud : Nej
Mirakel : aa kanske de.
Att åska är för att man dödat en
kackerlacka : Nej
På allt som står i bibeln : Har inte
läst den o de kommer jag nog aldrig att göra
heller.
Att vuxna tycker om livet bättre när
dom var yngre : ingen aning.
Att karlssons klister kan limma
ihop ett krossat hjärta: Haha, jadu du kan ju försöka,
men det bästa vore nog ett förlåt.
Att du kommer spela bingo när du blir
äldre : Har ingen aning.
Att dom som jobbar på max
alltid äter på frasses : De vette fan
tror nog att dom kanske äter på
max .
Att folk blev clowner för att
folk alltid skrattade åt en
när man var barn: Nja vet inte.
Tror du att nån kommer
orka läsa de här: Ingen aning, kanske nån
Tror du att du orkar skriva mera : orkar
men tror inte att ni orkar läsa:p
Ha de
Johanna:)

2 kommentarer:

  1. Aj aj aj, på röka/snusa alternativet borde du svarat: INGET av det! :o
    //Mamsen

    SvaraRadera
  2. Det är mitt val.
    Man är feg om man inte svarar

    SvaraRadera