tisdag 28 juli 2009

Tisdag, kl 23:10

Sorry för att jag inte har uppdaterat så mycket, men iallafall Carolina kom med sina föräldrar på söndag.
Vi har vart i stan, Carro köpte ett par skor o ett par tights.
Vart i stan idag igen, med Olivia, Carro, o hennes mamma o pappa :)
Vi var på djurmagasinet ikea, o maxi :p
Olivia vart ledsen på ikea, o ville ha sin vovve som var i husvagnen hos oss.
Hon gav sig inte o fortsatte gråta.
Så jag o Carro gick mot bilen o gav hon godis som var i bilen.
Påväg ut hade hon lugnat ner sig, hon satt så snällt i min famn :)
Just nu sitter Carolina Northon o Rozali o ser någon film på tv :p
Har just fixat Carros hår, vart riktigt nice faktiskt:p
Bilder kommer sen vettu :p
Vaknade idag där vid 12. gjorde oss klar till stan o for iväg.
Eller jag låg o halv sov när Carro kom o sa att vi fick göra oss klara nu om vi ska med.
Idag har jag annars vart med Rozali o Northon. och Carro då såklart ;p
Har tagit foton. Ganska många.
Senare blir de att se tv, o Chilla:)

Nå har inte mycket mera att komma med som är intressant.
Bilder kommer senare:)
När dom är inne på datorn ,
Ha de

Johanna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar