söndag 19 juli 2009

Måste ju skriva också lite

Jaja jag vet att jag inte har uppdaterat men jag har inte orkat :p Har iallafall vart med Amanda o Lucas igår sen kom Tobias o Jesper dära innan jag o Amanda for hem och så sov Amanda hära till idag :) Sen har jag vart med Amanda Djärv , :p Typ inge meraa ;p Chillat bara. Ska nu kolla igenom typ alla bloggar jag brukar , Dom är säkert bättre på att uppdatera :) Vaknade typ dära vid 12 , De har vart varmt i husvagnen inatt så de kunde man då int klaga på att de varit kallt!:p Amanda for typ just hem , Skulle ringa henne typ nångång vid 4 eller nå så kunde vi va då , :) Vi Jag o Amanda , så ska vi fråga om Lucas också vill o kan (: Termometern i husvagnen var lite buggad ;p De stod att de var -1.9 ute o 78.8 inne o husvagnen , så liiite buggad var den :p
Igår har iallafall Jag , Amanda o Lucas chillat, vi var till kiosken för att Tobias skulle äta men då vart de inte för att han var typ tvungen att vänta 1 timme för dom gjorde tydligen inte mat då. Tobias stack nånstans o vi satt kvar ett tag men for sen till skolan, Sen börja de regna så vi gick under tak för o int bli blöta x) :p Sen så for vi till Amanda , såg tv sen drog vi nånannanstans , Vet inte ordningen men vi var iallafall till mig o båthamnen , sen till Lucas :)
De har iallafall vart kul som fan! :) Men de är de alltid när man är med dom (y) :)
Nyss kom Mormor ,Morfar o Bamse , jag tror dom är ute :p
Nå nu har jag iallafall skrivit ;p

Ha de , 13:29.

Johanna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar