tisdag 14 juli 2009

Tisdag.

Vaknade typ vid 10-11 nånting , mamma väckte mig för att hon skulle ut o gå o att jag o Tobias fick vara med Dennis. ,Men jag somna om typ direkt när hon gick från mitt rum men då fick jag sms av Anton skrev med han ett tag sen kunde jag inte somna om. Men jag o Tobias hjälptes faktiskt åt med Dennis Tobias sov o jag gjorde resten. Han ligger o sover ännu på soffan. Nåja Dennis ville bara se tv så. Men jag bad honom väcka Tobias men de är ju typ omöjligt,. Jag o Amanda när vi var så tog vi en vattenspruta o spruta på honom, Första gången när vi gjorde de så kolla han upp o somna om. Sen vette fan om han vakna av de eller nått annat. Nu vakna Tobias iallafall. Vad händer idag då? Hmm , ska väl ut på byn inte fan vet jag.
Men jag vet att jag är trött iallafall.
Idag har jag iallafall vart med Dennis , sovit , vart vid datorn , o sett tv ;p.
Sen åt jag lite frukost. Typ halvsover nu. Så ska draa ;p
Kl är ju typ redan 14:05 så ska ut på byn nu snaaart.

Ha de

Johanna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar