fredag 24 juli 2009

Fredag.

imorgon blir det och fara o grilla till moster roligt!:)
Har just nu ätit Lunch men är hungrig ändå , men jag orkar inte gå ner o äta. Äter när de är dags för middag.
Idag har jag iallafall vart i stan med Mamma pappa o Dennis.
Dennis skulle kolla sitt öra.
Sen var vi o handlade lite saker som dom glömde köpa igår :D
Som de stod i Aftonbladet för nån dag sen, ät blåbär o få bättre minne Haha.
Har faktiskt ätit lite blåbär, för nån dag sen . :p
For till Träsket igår o kolla om de var varmt om man skulle bada, men så varmt var de inte. + att de var så mycket folk dära , så då ides jag inte :p
Sitter iallafall nu o lyssnar musik o funderar på vad jag ska göra :p
Om man ska vara med ngn eller bara dra ut på byn. Eller något liknande ;p
Påvägen hem från stan var de enmassa sölkorvar på vägarna som körde tydligen inte visste vars gaspedalen var eftersom att de inte gick nå vidare. Framåt gick dom men inte så att man såg de direkt.
Så var de kö . Gick de fort?
Svar: Knappast, trodde jag skulle dö av hunger i bilen, Dennis höll på med nån sak i som man hänger upp kläder o torka, den lekte han med, mamma o pappa pratade i framsätet, jag gjorde ingenting. Smsade med Carro :p
Vaknade idag , typ 10 nånting eftersom att Dennis hade tid halv 11.
Nå nu har jag inte mycket mera att skriva.
Klockan är redan 15:00 . Och de är dags att göra nått annat än att blogga
Ha de
Johanna:)

3 kommentarer: