fredag 24 juli 2009

Kom just hem

Kom just hem, Har varit hos Sandra :) Roligt har de varit :p Vi har badat, eller vi satt i badringarna o snackade för de mesta:) Vi snackade om fiskar, Haha låter kanske inte så roligt men de var jävligt kul! :D men vi snackade om annat också :p Men mest om fiskar, :) Sen har vi hoppat studsmatta med Simon :p Sett tv, vart vid datorn :p Osv.Har inte varit speciellt kallt idag. Ska väl ner o se tv, äta nå . sen sova kanskee ;D Får se.På söndag kommer Carro till mig :)Sen kanske jag ska till henne , får se. :p Har typ kollat enmassa olika bloggar hos Sandra när jag var hos henne så jag orkar inte kolla igen. Ingen har skrivit nått typ,
vi kolla typ för 20 min sen. eller nå liknande;p
Nå. ha de
02:57 är kl nu iaf.
Johanna:)

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Varför tog du bort mina kommentarer:o)
    Pöss
    /Mamma

    SvaraRadera
  4. Pöss på dig med

    SvaraRadera