fredag 10 juli 2009

Lördag, kl 03:24

Har iallafall vart hos mormor o sovit från Tisdag till Fredag så jag kom hem igår.Vi har iallafall vart på ikea , folk som fan! Fyfan folk stod typ mitt i gången o stod o babbla enmassa jävla skit, Så de vart trafikstopp dära, Typ. Sen har vi vart på Jysk o öb på ikano husen, o inte så mkt mera (: Sen när jag kom hem var jag med Lucas o Amanda , o Tim typ , (: Kul som fan! Jag Amanda o Lucas ska va idag också (: Vi har typ sett film o vart på skolan o pratat, sen har vi typ int gjort så mkt mera, Roligt iallafall :) Ska städa ur husvagnen idag sen när jag vaknat, så ska ja o mamma städa husvagnen så att jag o Amanda kan sova där :)
Hmm, kommer inte på så mycke mera att skriva , Chattar med Lucas :)


Ha de

Johanna (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar