torsdag 30 juli 2009

00:08

Sitter just nu hos Carro. Kom fram ca 9 nånting, tror jag:)
Vi började fara där vid 6 från oss, så de tog ca 3 timmar hit.
Ska nog till skellefteå imorgon , Janne ( Carolinas pappa ) Skjutsar oss till Jörn sen åker vi buss därifrån till skellefteå.
Och ska shoppa, eller kolla omkring iallafall.:)
Paulina är också här:) och hennes lillasyster Olivia :p
Bilresan var ganska så jobbig, Somnade några ggr och vaknade av att Carro och Paulina satt o kolla på mig när jag sov :p
Det var ju inte trångt direkt fast vi hade olivias barnstol , jag paulina o carro , alla vi 3 + olivias barnstol , och hon då ;p
Sen somnade Paulina Carolina och olivia medanst jag var vaken o hade inte så mycket mera att göra.
Men nu ska jag gå.
Hade

Johanna:)

2 kommentarer:

  1. Men herregud har ni trängt era små rövar i baksätet med Olivia? Trångt?? Sku tro de;) Ha de bra!
    Kram Moster

    SvaraRadera
  2. Jodå nog har vi det :p
    Nja lite grann , men det var då värt det
    Kram:)

    SvaraRadera