fredag 31 juli 2009

00:26

Paulinas internet dampar sönder så det blir inga bilder idag iallafall, eller kanske om Paulinas internet funkar sen, vilket jag inte tror att de kommer att göra.
Just nu regnar det ute. Vi skulle nyss ut och hoppa studsmatta men då börja det regna så det var bara och glömma, vill inte bli mer förkyld än jag redan är.
Är iallafall inne på Mattias dator, :) Känns stor jämfört med Paulinas mini;p
Nu låter det som att Paulina ska sova, då kommer säkert Carro också att göra det eftersom dom är trötta båda 2. Nog för att jag också är det men inte så mycket nå mera.
Vi skulle se film, Road Trip men vi gjorde inte de för att Carro börja kolla bloggar så kolla jag också det med hon. Sen somna Paulina på Carros säng och ville gå och sova sen när vi väckte hon.
Jag och Carro ska nog se nån annan film nu på hennes tv, om vi hittar någon vi ska se på.
Vi ska iallafall kolla på yes man ;p
Vet inte vad den handlar om för hon orkar inte förklara, men lär väl komma in i filmen ganska så snabbt också eftersom att jag sitter vid datorn;p
Nu börjar filmen men det är ingen text så vi ska försöka fixa det.
Ska kolla filmen nu
Ha de , kommer säkert blogga en gång till innan jag går och lägger mig, man vet aldrig med mig;p
Nu ska vi kolla om de blir någon text den här gången.
Jodå de vart text .
Ha de
Johanna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar