måndag 20 juli 2009

Måndaag

Har just varit i duschen sitter o lyssnar musik o ska nog snart o vara med Amanda (: Kanske med Lulle om han är hemma o vill (:
Har inte gjort så mycket idag, de är iaf ganska så fint väder ute. Var ute typ för 1 timme sen o solade i typ 15 min sen orkade jag inte så jag gick in o var vid datorn sen drog jag o körde 4-hjuling till stugan o sen drog jag hem o duschade o här sitter jag nu. Int mke mera har jag gjort, Vaknade kvart i 1.Dennis är här uppe o kommer med enmassa filmer, Nu går han ner o räknar hur många steg han tar, de går sisådäraa 1,2,8,9,10,11,13 låter de när han går ner.Nu skrev Amanda att hon kan va, hon ska komma till mig sen ska vi hitta på nå roligt :p Men de behövs knappt för de är alltid roligt o va med hon (: Alltid roligt o va med Hon, o va med Lulle (:
Som jag typ vart med ett par ggr nu denna månad o roligt som fan har de vart :)
Men nu har jag inte så mycke mera att skriva ska dra ner o ringa Lulle o kolla om han kan o vill va med oss , sen kommer Amanda , o jag måste byta kläder ;p

Jaja Hade. kl är 18:27

Johanna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar