tisdag 21 juli 2009

Tisdag

Vaknade typ för 1 timme sedan av att Tobias o Petter satt o snacka hära vid datorn, Nåja klockan var ju 5 över 1 så de var bara att stiga upp :) Men de var ju inge vidare bra väder då inte.Igår var jag med Amanda o Lucas, Roligt:) Jag for hem där vid typ halv 11, såg tv gick tillbaka till Lulle med Amandas grejjer sen hem o se tv igen :) Idag vettefan vad jag ska hitta på , kanske vara med Amanda :) Måste städa mitt rum också men de orkar jag inte med nu. Snart kommer kusinen Carolina också:) Vi ska väl kanske sova i husvagnen , om vi får . och om den står kvar dära när hon kommer ;) De är nå konstigt med internet, men de är de jämt .
Igår var polisen på ön också , inte ofta man ser dom hära . Idag har de inte hänt något speciellt , har sovit , vaknat , stigit upp , sett tv , sitter hära , bloggar o lyssnar musik (:
De har hänt idag iallafall. Dagen igår gick jävligt snabbt, vi var hos Lulle o kl var typ 10 o jag trodde den var typ 4 de kändes som de iallafall. Och nu är kl redan halv 3 också, redan.
Vafan , de var ju inge roligt väder idag heller, :p Nå nu ska jag skriva till kusinen o kolla hur länge hon blir i kalix , men hon o kusinen Paulina ska på Pdol på Torsdag o sova i piteå så måste kolla hur länge hon blir dära o om hon har skjuts hit. (:

Nu är kl halv 3 , Har säkert bättre saker för mig än att sitta hära, NOT :p
Eller inte ännu , Ska kolla om Amanda kan va :)

Ha de.

Johanna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar