måndag 13 juli 2009

Måndag

Kom just hem har vart i stan på Ikea , maxi o Barnenshus, Med mamma o Dennis.
Sitter iallafall o chattar med Paulina o försöker hjälpa henne o fixxa en profilbild till hennes blogg, :). Senare ska jag iallafall se på tv o chilla är trött som fan. Imorgon ska jag kanske va med Amanda :) Sen när Lulle blir frisk kanske vi 3 ska vara , Kul (:
Finns typ inget på tv idag, men de är iallafall 2 1/2 män sen 2 avsnitt ;p Sen äre väl Beck-enslingen, Nog för att man har sett den, men men.
Dom senaste dagarna har jag iallafall vart med Amanda o Lucas , Jag o Amanda sov i husvagnen, Så har vi 3 sett film , chillat vart ute osv , Roligt som fan har de vart iallafall (: Sen har jag inte gjort så mkt, Skulle vart med Amanda idag men vi skulle kanske va imon istället , :) Idag har jag bara chillat, vart i stan, sovit , sett tv o vart vid datorn, Låter kul va. Känns som en Söndag när man typ inte gjort nånting.
Snart börjar skolan också. Men sånt skit ska man inte skriva på en blogg. Säger vi, Sommarlovet började ju typ för 1-2 veckor sen. Säger vi. Ska snart kolla igenom bloggar, Kolla runt på youtube o sen se tv o chilla ;p
Jaja ska lägga Dennis nu, får se vem av oss 2 som somnar först, Hoppas han somnar först, De blir väl en tidig kväll för mig om jag somnar dit också.

Ha de. 20:55 är kl.

Johanna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar