tisdag 10 november 2009

Tisdag. 18:10

Hejsanhejsan. Lyssnar musik och chattar:p Idag har jag iallafall vart i skolan och det har inte hänt något speciellt där. Varit med Emmo nästan hela tiden:) Sen hem och sett tv och ätit :p
Senare blir det iallafall ut, vetinte om jag ska vara med ngn mest troligt;) Men vi får se.
Idag har det iallafall varit en seg skoldag som vanligt och jag fattar inte att man faktiskt står ut med detta? Jaja nu tänka på något roligare ;p Igår när jag var i bussen så var jag trött men jag är åksjuk ibland så det är inte så lätt att sova då;p Men då börja dom snacka på radion om den där jävla nöff nöff saken , Ja svininfluensan med andra ord då. Ja så då somna jag hur snabbt som helst. Det kan bero på att den "informationen" inte är nå jag orkar lyssna på. Får se när man måste ta vaccin helvettet också. Det tar ju ändå någon vecka innan den börjar verka så folket som tagit den hinner ju få den ändå. Jag säger folket för att jag bestämt mig att jag inte ska få den bara för att det är så ;p Nä nu ska jag inte snacka enmassa strunt. Jag fattar om ni somnar av nöff nöff snacket, det skulle jag också gjort.

Men jag är ju som jag är och så är det bara ;)


Ja men nu dra ut snart ;p

Ha de

/ Johanna (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar