onsdag 18 november 2009

Mina åsikter.

Asså jag förstår mig inte på vissa folk. Som inte bryr sig men låtsas för att försöka förbättra sig själv och sitt rykte. Nu ger jag dig ett tips för jag vet att du läser min blogg, Istället för att anstränga dig för att låtsas bry sig, så skit i det. Det blir bättre både för dig, mig och alla andra,
bara för att man inte är lika falsk då.

Nu till lite roligare, vad ska man kalla det? Information kanske? Jaja sak samma.
Jag tycker att folk, inte alla. Men dom flesta tar svininfluensan på jävligt stort allvar. Jag säger inte att dom inte får göra det för det skulle jag bara få skit för i slutändan det vet jag.
Kommer ni ihåg fågelinfluensan som var kanske förra året? Ja den sa dom också var "så farlig" men vad hände? Inte vet jag fåglarna kanske for iväg söderut men hallå, den är borta och så är det. Nästa år kommer alla glömma bort svininfluensan vilket tidningarna inte vill så dom skriver enmassa mera skit om den. Hörde en tjej idag på skolan som snackade när hon gick förbi till nå andra att det är ju fan inte farlig det är en influensa inget mera. Håller med helt seriöst asså. Den här svininfluensan går mig på nerverna bara för att alla tar den på så jävla stort allvar, Man kan inte ens skojja om det utan att folk tar det på allvar asså herregud.
Man kan lika gärna vara på väg till skolan och bli påkörd, och vad ska dom göra åt det? Ta bort alla bilar och fordon? Tror jag knappast.
Istället fixar dom ett vaccin som kanske ändå inte funkar. Så jag menar ett stick som gör ont sen kanske man blir sjuk på det hela, okej slipper skolan så där blir det 1 poäng men ändå. Vaccinet kanske inte ens hjälper. Och vad säger ni då om ni hade för stora förhoppningar? Att yes jag slipper svininfluensan oj vad kul. Sen får ni den,är sjuk kanske 1 vecka sen får ni fara ut igen. Visst vissa personer kanske blir lite sjukare än alla andra men dom har för dåligt imunförsvar.
Och dom som har dött kanske haft något annat innan eller något medanst, ni vet ju inte det eller hur. " Jo men det stod i tidningen" om det stod i tidningen att Seskarö inte är en Ö skulle ni tro på det då?
Vissa är lätt lurade men nejnej inte lilla jag.
Det här är mina åsikter om svininfluensan. Tycker ni något annat så får ni göra det bäst ni vill.
Jag kommer inte ändra mina åsikter, Jag är som jag är och jag är stolt över det.
Kanske någon vacker dag att jag få svininfluensan vem vet, men jag kommer ändå vara den jag är och jag kommer ändå vara stolt. Jag är inte rädd för den, men det gör inget om jag får den så får jag kanske vara inne 1 vecka sen ut igen. Jag kanske hade den i Gällivare när jag vart sjuk helt plötsligt, mest troligt var det den. Men jag lever och jag "njuter" av varje jävla sekund bara jag slipper höra gnäll om grisinfluensan så.
Ni får tycka jag är konstig eller respektlös eller vad ni nu tycker. Men min åsikt, jag är som jag är pga mina beslut för annars hade ju inte jag varit jag eller hur?


Jag vet att du tar åt dig, men så kan det faktiskt gå.


Ja men nu ska jag göra något annat ni orkar väl ändå inte läsa mera ;)



Ha det bra (:


19:34


/ Johanna (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar