torsdag 5 november 2009

19:56.

Ja men hejsanhejsan:p. Det vart inte Cw idag inte då. Jag vet inte varför seriöst. Men jag antar att det är för den där jävla svininfluensan som alla snackar om. Men vfan de kommer fler ggr.
Ja, idag var det iallafall skola sen vdc. Fick sitta och vänta i 1 1/2 jävla timma för att få komma in gissa om man vart irriterad! Inte nog med det så trodde dom att man hade svininfluensan också. det är ju förfan den största förolämpningen man kan få. Nå när man väl fick gå in skulle man gå in i nå random rum och sitta där. Ja då kommer läkarn där med plast förkläde och plasthandskar , säkert plastskor också vad vet jag. Kanske att dom brukar ha de men man kände sig som en alien, farlig när hon hade på sånt dära. Men som jag VISSTE så hade jag inte svininfluensan, jag är ju knappast förvånad. Man hade stor lust och skrika ut där Haha vad var de jag sa!? men det var ändå ingen i väntrummet så. Men iallafall, så hade jag tydligen blåsor i halsen så då kom det ngn annan läkare och kolla på det. vart liksom ganska så less. Jaha fick vänta på honom i typ 10 min så jag tog en ficklampa och lös ut och kolla om Dennis såg den :p så kan man ju göra för att underhålla sig själv. Ja nå efter typ 10 minuter kommer de en doktor dit och börjar göra i ordning för blodprov. sånt dära i armen då, Hatar sånt kan jag säga. Jaha ser att han tar fram en spruta så man måste ju liksom fråga vad han håller på med. Han fick inte ta i armen så han tog på fingret 3 ggr. Hade tydligen kalla fingrar så de kom inge blod så efter 2 gången fick jag gå och skölja fingrarna under varmt vatten , det var ju de roligaste av allt seriöst :p Så behövde han bara sticka 1 gång så kom de mer blod än de gjorde på 2 stick. Nåja sen klart och då fick man äntligen fara därifrån. Sen for man vidare då. Osvosv men nu är jag hemma iallafall :p Måste ju ta den här j*vla svin sprutan också, kommer säkert bli sjuk av den också. kommer nog aldrig bli frisk seriöst. Men så kan det gå när inget går som man vill.
Jaja nu fick ni något att läsa, för er som orkar ;)

Ha de

Johanna (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar