söndag 29 november 2009

Söndag:(

Hejsanhejsan. Asså seriöst Söndag igen:( och imorgon är det skola seriöst tar skoldagarna aldrig slut!? Få jullov 1 dag före jul är ju fan skam för släkten,. Jävla skola. Jag kan ju säga att jag tänker inte sitta och jobba "häcken" av mig 1 vecka före jul det är ju bara drömma och glömma för nejnej så går det bara inte till.

Som mamma sa, men ni kanske inte jobbar så mycket.

Jobbar!?Man ska inte behöva jobba för det första!
Vi har då fan tur om vi inte får läxor! Jag skiter i om vi chillar eller "måste" jobba jag tänker inte sitta i skolan 1 dag före jul!

Nog för att jag måste börja ta skolan på allvar men ändå..
Ska iallafall försöka bli psykolog eller artist när jag blir stor.eller författare. Men vi får ju se hur det går.

Men nu ska jag gå och klä granen.


Ha det bra

17:34

/ Johanna (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar