onsdag 4 november 2009

Onsdag (: 21:33

Ja kanske dags att uppdatera ;>. Det har iallafall inte hänt så mycket. Fortfarande förkyld men vfan det verkar ju aldrig försvinna. Idag har jag iallafall vart i skolan sen stannat i stan och fart till den dära duon och de sög ville bara hem :p Nu är jag hemma iallafall och jag är trött som , ja nånting. Ska snart kolla igenom NO sak sen läsa och sova dåe :p Igår var jag iallafall ute med Amanda och Lucas :) Höll på att frysa ihjäl men det gjorde ingenting så länge man är med kompisar så :) Snart är det Fredag = Fredagsmys, härligt :D. Imorgon blire kanske CW, det blir säkert kul :p Nå nu ska jag iallafall gå och plugga NO, Har typ skriftligt läxförhör imorgon, ja men typ prov. Sen har vi SO prov på Fredag. Knappast nice men vad gör man? Måste plugga till det också men kommer ändå inte klara så det är ingen mening. Trodde seriöst att NO läxan eller vad de nu är, trodde det var till nästa vecka men nejnej :p Ja men nu ska jag inte sitta här och skriva enmassa strunt. Ska gå och plugga enmassa strunt istället ;) Haha.
Ja men Ha de.


Johanna (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar