fredag 20 november 2009

Fredag

Hejsanhejsan :) Var igår till Luleå med mamma pappa o Dennis. Först for jag till skolan så kom dom och hämta mig där vid 11 nångång;p Kom typ fram till Luleå vid någon tid. For till tandläkaren och mer vill ni inte veta tro mig.
Sen for vi och åt efter typ 1 timme. Sen for jag till hm, mamma for och köpte julklappar till Dennis och pappa for på Biltema med Dennis :) Sen maxi sen äntligen hem.Kom hem typ 9. Sov i bilen och ändå var jag helt jävla slut när jag kom hem.
Gick och kolla på datorn och gick och sov halv 10 ungefär. Ställde klockorna och typ somna direkt. Fick faktiskt lite sovmorgon idag. Vaknade halv 10 och ringde mamma och kolla om hon fortfarande var hemma och om jag kunde åka med dom till skolan då. Men jag la på så fort jag hörde hennes ringsignal där nere ;)
Haha , ja men så kan det gå :)
Tycker faktiskt att jag förtjänade lite sovmorgon. För först var man tvungen att ta den där jävla sprutan sen måste man till tandläkaren också asså världen är grym helt seriöst. Fattar inte ens att vi for dit. Men som tur var så va pappa med dit in med mig så då var det ganska så lugnt.
Har liksom nånting emot tandläkare och sprutor. Läkare också , speciellt dom som tror att dom vet nånting som är totalt fel. Tex att dom trodde jag hade svininfluensan hade lust och skratta dom rakt upp i ansiktet men jag ville bara hem så jag orkade nog inte antar jag.
Men idag är det iallafall Fredag vilket betyder fredagsmys (:
Ska kanske ut sen med Amanda och Lucas (:

Men ha de bra


17:00


/ Johanna (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar