fredag 6 november 2009

Fredagsmys ;)

Jamen Hallå:p Sitter hemma framför datorn och ska snart ner och duscha:) Idag har det inte hänt nånting, typ. Vaknade vid 10 :) och gick ner och la mig framför tvn, sen där vid 12 ungefär gick jag upp och satt igång datorn. Dom har fortfarande inte ringt från Vdc och sagt nå. Men jag väntar på jag, bara det att ringer dom inte snart så drar jag ut och så äre bara ;) Igår snackade jag med Alfred på Skype :D Det var ju jäkla trevligt det ;p jag lät som en p12 idag på morgonen igen , men så kan det gå, börja faktiskt vänja mig nu ;) Men det är bättre nu och jag sjunger på för fullt som vanligt med musiken ;) Gjorde nå test på facebook idag , om hur bra man är på riktiga motorer, gick hyfsat bra faktiskt :D Sen nånting annat ;p Ja men senare blire nog ut bara dom ringer i år ;p Annars blire nog karaoke? :p Det är ju Fredag idag också och då blire väl Fredagsmys:p Pappa kommer hem idag också, han kommer nog hem snart. Han slutade väl vid 11 vad jag vet. Tror han sa det igår i telefon, han räddade mig från tråkandet när man fick vänta i några år för att få komma in, och vad fick man för det? 4 stick i fingrarna och blir hemskickad och fortfarande inte vet om man har något i halsen som smittar, mest troligt gör det inte det för en kompis hade samma sak och hon sa att de inte smittade så :p Nåja nu ska jag kolla runt lite sen duschen och sen karaoke ;>

Ha de
13:30
Johanna (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar