lördag 14 november 2009

10:11 :)

Godmorgon. Vaknade för 45 minuter ungefär. Men det kan ju bero på att jag inte gick och la mig sent. Hade tråkigt så jag gick upp och läste och skrev sms sen somna jag vid halv 12 :p
Nå vaknade där vid 9 och hörde att pappa starta bilen och så steg jag upp och kolla vars han skulle. Han skulle och jaga :) Ett tag iallafall :) Igår for jag iallafall ut och var med Amanda och Lucas:) Det var skojj (: Sen kom jag hem vid 10 och såg på tv. Sen gjorde jag inget mera. Gick och somna ;p Ska snart försöka fixa en Spotify till mig så att Tobias kan sluta hota att ta bort min lista eller byta lösenord. Idag blir det att fara till moster, :) Sen blir det kanske att fara och köra 4-hjuling, kanske hjälpa pappa att bära in ved. Och sen ut :) Ja men nu har jag fixat en egen spotify. Men ska dra nu :)


Ha de



Johanna (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar