fredag 6 november 2009

13:57

Vet ni vad jag ser när jag tittar ut genom fönstret!? Snöö det snöar :D Nog för att de snöar hela tiden men hallå? Det är isen jag väntar på så man kan köra skoter! :) Och snö så man kan köra i skogen för det är ju jävlar kul :D Så om nu snön inte far bort och om det blir lite kallare så kan man snart köra skoter :D På tal om skoter så ska jag kolla om pappa vill fara ut och köra 4-hjuling senare med mig :) Det har vi inte gjort på typ 10 år :(


Det känns inte som November utan snö, is och skoter:p




och det ska va mer snö än så här :p


Jipppie nu kom Tobias hem

Här har ni några bilder iallafall :) Hoppas snön håller nu, och att isen kommer så man får köra skoter ;p längtar,
Ha de
Johanna (:

2 kommentarer:

  1. inte 10 år sen.. men några månader sedan, fast jag vet de kanske känns så länge!
    //Mammsen

    SvaraRadera
  2. Men de känns ju som 10 år sen..

    SvaraRadera