lördag 28 november 2009

Lördag, 16:57

Hejsanhejsan:) Igår var jag ju med Amanda till stan(: Roligt roligt:) Jag köpte två klänningar,
Och Amanda köpte ett linne och ett hårband typ :)
Sen kom vi typ hem vid 8, så då vart det hem och såg tv osv ;p
Sen vid 11 for jag ut o va med Lulle typ 30 min :) Roligt :D

Kan ju sätta in bilder på dom jag köpte , även om det är samma bara olika färger (;





Tänkte typ till nyår också så (:

Ja men nu ska jag dra, ska snart och hämta ett paket från kiosken tror jag :)

Ha det bra(;

/ Johanna(:

3 kommentarer:

  1. Snygga!! Kanske moster kan låna;) Eller inte...

    SvaraRadera
  2. Hehe jo det är dom:) Nog kan lilla moster låna;)

    SvaraRadera
  3. Hade å vela låna, men bara glömma int kommer jag i stl XS:/
    Den dagen lär aldrig komma heller;)
    //Mammsen

    SvaraRadera