söndag 15 november 2009

Söndag

Hejsanhejsan. Lyssnar just nu musik :) Idag har det hänt ganska mycket ändå med tanke på att jag inte brukar göra så mycket :) Vaknade vid 11, gick ner såg tv och sen klädde på mig andra kläder sen drog jag ut vid 11:45 ungefär och hjälpte pappa och mamma ute på gården. Jag körde 4-hjuling och Dennis åkte släp bakom :) Det var kul, sen körde jag ved framför huset typ. Sen hjälpte jag och sätta upp julgransbelysningen, sen for jag och pappa och körde 4-hjuling vid 1:) Kom hem halv 3 ungefär och böt kläder och sen for vi till Lucas kalas :p Såg film och åt pizza, och var ute ;) Filmen hette iallafall trick or treat, och jag kan säga att jag satt och var rädd typ hela tiden. Brukar inte vara det men ja ;) Så kan det gå. Igår kom iallafall Lucas och Amanda hit :) Det var kul (: men det är det alltid när man är med dom ;) Såg twilight för första gången. Den var helt okej ;) Men jag gissade att den skulle bli bra i slutet typ 25 minuter innan den slutade. Men slagsmål är alltid kul och se ;)
Asså orkar seriöst inte med skola imorgon igen, seriöst hur i helvette ska man klara sig till jullovet som ändå kommer ta slut och sen skola igen? Världen är grym seriöst.
Ja men nu orkar jag inte skriva mera (: Har liksom ingenting att skriva så .

Ha det bra (;


19:59

/ Johanna (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar