fredag 6 november 2009

Fredag :)

Tjatja :) Sitter just nu och bloggar då, och chattar med Amanda , Emil och Lucas (: Har typ lyssnat på Spotify hela dagen idag så det orkar jag inte med nå mer idag ;) Så jag lyssnar lugnafavoriter istället. Ja men nu ska jag gå och fixa mig. Fredagsmys idag ju ;)
Dom har inte ringt från Vårdcentralen som jag visste att dom inte skulle göra
så jag får fara ut :p Alla tror att jag är sjuk. Så ni som tror det behöver inte tro det mera
för jag är inte sjuk ;) Ja men idag har jag iallafall hunnit med att basta ett tag.
Har typ inte gjort det på 100 år ;o. Sen efter det så duschade jag ju, men sen tv och dator.
Och hunnit äta också. Ja men nu ska jag kila och fixa mig och snart ut med Amanda och Lucas :)
Oj har redan skrivit 3 inlägg bara idag, det är ju mer än jag skriver på 1 vecka.
Ha de (:
18:36
Johanna (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar