onsdag 17 juni 2009

Torsdag..

Har just kommit hem, vart och kollat på fotbolls match! Roligt men man hade lust att spela själv.
Skogså mot Haparanda. Resultatet var 2-0, Helt ärligt kom jag och kolla på matchen för att se Haparanda vinna så jag fick stå dära o frysa och hoppas att Haparanda fick in ett mål iallafall.
Men fyfan vad Skogså spelade fult! Målvakten knuffade andra spelare fast dom inte gjort nå sen kalla han andra i laget för tönt jävlar, och inte såg eller hörde domaren de heller.. 2 i deras lag fick gult kort.Även om de hade stått 30-0 hade inte Skogså vart värdiga vinnare i mina ögon. Spela man Så fult så bort från planen! Smsade med Anton när vi kollade på matchen , Skogså målvakt skrek som en idiot hela tiden , han skrämmer ju skiten i hela seskis när han skriker. Skrev till Anton att de låter som om målvakten bränner röven i spisen när han skriker.Efter första halvlek så höll man på att frysa ihjäl, Hade som hoppats att matchen skulle ta slut så att man fick gå hem men nejnej, jag ville kolla tills den tog slut även om jag visste att Haparanda inte skulle vinna. Men hade jag inte varit där då hade dom säkert vunnit. Nåja Haparanda spelade bra och ärligt, nog för att dom tacklade lite granna men de gjorde ingenting för de gjorde Skogså också! Sen höll de på att slå varandra på planen så domaren var tvungen att blåsa och ta ett snack med en kille i skogså laget.Imorgon är de sista dan fotbolls skola.Shiit vad de gått fort kändes som att den började igår, men de har vart jävla roligt när man vart dära :) Känner alla dära ledarna är snälla och allting ! :) Vart på Sandras lag idag, Jag är ju så jävla van att vara back så de går typ inte att vara uppe och spela så fort bollen far mot eget mål så springer man efter.
Nåja. De här var ju bara fotbolls snack ;)
Igår när jag kom hem gick jag och såg tv, Jeepers creepers den var jävligt bra , men jag såg inte hela gick upp och såg film istället. Den handlade iallafall om 2 syskon som just fått sommarlov och är på väg hem, sen så kommer en rostig skåpbil o nästan dödar dom. Sen ser dom att den far till nån kyrkogård och dumpar 2 stora objekt i en tunnel. Nått som är inlindad i ett vitt lakan och blodiga fläckar. Dom bestämmer sig för att kolla vad de är förnånting, Han faller ner i tunneln och kommer inte upp, dom båda vet att de är lik, men är de så säkert? , Han kommer inte upp ur tunneln och snart kommer den bruna rostiga skåpbilen tillbaka, Tunneln leder in till kyrkans källare och dom lyckats fara därifrån till en kiosk och ber dom ringa polisen, men plötsligt ringer en kvinna och pratar med Darry ( ena syskonet) och frågar vad dom gjorde på kyrkogården och om dom såg likena och vad dom har gjort med hennes katter, och att om han hör en låt så måste han springa för livet, men eftersom han inte vet vem kvinnan är lägger han på luren. När en kvinna frågar om de är deras bil springer dom ut till bilen som någon har tömt på saker , kläder ligger utspridda och dom förstår att de är skåpbils mannen, Nu blir dom ännu räddare han vet att dom var på kyrkogården och vad dom sett, och nu vet han vad Darry heter.
Rekomenderar den hära den är svinbra , till dit jag har sett! :) Nå nu vet jag inte vad jag ska skriva ska kolla om de är nått på tv och kolla film sen sova :)

Ha de // Johanna
Ps. kl är 22:12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar