fredag 19 juni 2009

Midsommar

Kl börja redan närma sig 13:55, vaknade 10:30 i dag och kunde inte somna om, de var ju typiskt är så jävla trött redan!.
Händer idag då?, Ska till folkan iallafall , dom börjar klä midsommar stången 14:00 så börjar väl och gå dit 14:30. Senare vet jag inte, ser ut som att man ska fira midsommar med familjen men de vet jag inte om jag orkar, mkt roligare om nån annan också kommer, Nåja kan ju sitta på rummet om int annat, Idag far kusinen Carolina till Piteå och ska vara och sova i husvagn med kusinen Paulina , får se hur länge hon blir dära , sen skulle hon komma till mig efteråt vad hon sa till mig. Kul :) Sitter och lyssnar musik och ska snart byta linne och fixa håret som ännu är oborstat. Inte för att de stör mig men man vill ju inte gå ut med ett hår som ser ut att en råtta bor i eller nått ännu värre.
Hoppas man hittar vännerna där borta på folkan så man har nån att snacka med, vilket är typ de enda som jag gör där borta. Lät som att Amanda skulle dit iallafall :)
Nä nu tjatar mamma nånting där nere , hör inte vad hon säger men men kanske är lika bra..
Måste iallafall gå efter som kl redan är 14:10 :)

Ha de!

Johanna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar