torsdag 11 juni 2009

Men herregud

Imon är de skolavslutning, shit försöker säga åt mig själv att jag inte skojar kan inte fatta de :o
Pratade med Emma igår om vad vi ska göra i morgon efter skolan om vi 3 tjejer som börjar sjuan ska hitta på nå skoj, men kom inte på nått , vi var med Sandra medanst <3.
Är helt sjukt trött, kom hem kvart över 6 från stan och ha vart dära med mamma sen typ 2,
och bara gått omkring, kul ? svar nja.
Ha pratat med vissa kompisar ( som börjar 7 )
Och dom har sagt att vi fortsätter vara vänner och kommer fortsätta vara med varandra oavsett om vi byter både skola och klass.
Nåja får se hur de bli..
Var med Emma och Sandra igår roligt :)
Och innan var jag Emma , Isak och Tobias till tromsö, roligt :)
De var ganska varmt i vattnet men vi orkade inte bada , jag o Emma asså för vi skulle bada egentligen men orkade inte, :)
Idag var vi på skolan och spelade fotboll på plan, dom som ville. Roligt som vanligt :) , men i slutet var de jobbigt för typ ingen i mitt lag kämpade och typ alla var uppe och chillade, och jag och Essi var backar med typ 5 st från de andra laget som skulle försöka göra mål.
Men roligt iallafall :)
Har inte så mkt mera att skriva, ska gå i duschen, sen gå i mitt rum och se tv sjunga karaoke och sen sova, om jag inte skriver sms med någon ;)
Nåjaa.

Hade bra , // Johanna, Ps kl är 20:35 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar