fredag 19 juni 2009

Idag

Fy fan så trött jag är! :p Nå idag var jag på midsommar grejen på folkan, och fy fan så folk! Var där från halv 3 till typ 4 nånting , kändes som en evighet helt ärligt! Men i slutet var de typ roligast för då var de inte lika mycket folk, de var dragkamp med barnen och säckhoppning, vette om de var nå mera men men, Roligt var de :) men jag hoppade inte säck ! :p Sen efteråt så for vi till moster ( Jag mamma pappa Dennis mormor morfar och Bamse ! :) ) Var där ett tag sen skjutsade dom hem oss sen for dom hem. Fixade Rozalis hår med såna saker som hon fick när hon fiskade där borta, Flätade såna saker snören typ ;p Sen så satt jag dom i mitt hår men då ville hon ha såna men jag orkade inte göra flera så jag gav dom jag gjorde och fixade de åt henne , med flätor och grejer vart fint på henne :) Hon gick ut och hoppa studsmatta med Dennis och kom in och tog bort allting :p Jag och Rozali gick sen ut och hoppa med Dennis , jag och hon körde fotboll på studsmattan och Dennis roade sig med att gå upp och ner för trappan hela tiden de tyckte han tydligen var kul! :) Men efter ett tag så blev han trött på de och ville ha fotbollen som vi spelade med och slängde ut den, De var ju lite jobbigt , men de gick bra :p Snackar med Amanda på msn och ändrar text stil :)
Hmm har inte så mkt mera att skrivaa ;)
Ska snart gå och städa om jag orkar annars ser jag film om jag orkar de är så jävla trött!
Såg en mini Bamse idag på folkan så sööööt den var ! :) Orange :p
Har just lagt Dennis , han somna medanst jag såg tv , Två bröder emellan :) Den var ju bra :p
Ja men nu har jag int nå mycket mera som jag kommer på att skriva :)

Ha de.

Johanna :)

Och kl är 22:30 så att ni inte tror att kl är 13:06

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar