tisdag 9 juni 2009

Tisdag.

Hade sovmorgon idag till halv 10 , Skööönt :)
Fick sällskap av Lucas till skolan , roligt :)
Har inte gjort så mkt i skolan har övat inför skolavslutningen på morgonen tillsammans med 3-4 an , gick väl sisådära bra.
Sen lunch , och på rasten tog jag emma och amanda innerast , :) Och så hade vi jeoperdy , var sisådära kul , I min grupp var Jag Affe simon och arttu, vi fick 500 poäng och kom 3 :p
Lucas grupp vann vilket vi skulle veta efter typ 2-3 minuter även fast vi just börjat , I den gruppen var Lucas Emma petter och Theres. Och i gruppen som kom 2 var Amanda Tobias Emilia och Anton. :) Lucas grupp fick kring 3000 poäng och Amandas grupp fick kring 2000 poäng :)
Sen sista passet fick dom som ville gå upp till plan och spela fotboll, Kul som fan! :) Nog för att vi förlorade med 3 mål men de var ganska jämna ändå:) Ställningen vart 6-3 :)
Höll på att göra mål men de vart just över mål så, :p
Kring 6 idag ska vi till skolan för att vi har vårfest, Vi ska fika och spela brännboll , och säkert nånting mera :)
Var till stan igår och var med Moa och Emilia , roligt :)
for med 4 bussen och kom hem med mommo och moffa som kunde köra hem mig kring 9 :) Tackar <3
Ska snart vara med Amanda och Emma.
Ska till kyrkan imorgon på morgonen kvart över 8 ska vi vara dära , Ska samlas dära och sjunga och sen tror jag vi skulle till tromsö.
Nå vi tar skogsvägen , ( Eller jag gör de iallafall :) )
Nåja har inte så mkt mera att skriva ska ringa Emma :)
Ha de // Johanna, och nej kl är inte 4:33 den är 5 över 2 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar