söndag 14 juni 2009

Söndag

Igår var jag inne o såg tv och chillade till 5 ungefär. Sen smsa jag Lulle och kolla om han kunde va:)
Sen var vi ute och chilla , vi var till typ 12 sen for han hem. De var roligt att vara med han :)
Nu sitter jag hära med Smilla och skriver blogg, lyssnar musik, kollar mobiler.Har fotbolls skola imon, Hoppas de inte regnar!, men de gör ju ingenting om de små droppar men inte spöregn, hela tiden iallafall,
De är mellan 10-14.
Ska kanske till stan idag på ikea, med mamma och mormor och Dennis tror jag väl, om nån mera ska mer vet jag inte får väl se.Idag kommer farmor hem, roligt :)
Hon har vart utomlans i 2 veckor, kommer inte ihåg vart hon for ;)
Och idag far pappa tillbaka till Gällivare.
De blåste ute igår , men tyckte inte de var kallt.
Sitter och kollar när Rozali och Smilla är i Tobias rum, men nu gick dom ner.
De har spöregnat idag, Härligt,nästan!
Hoppas att de är fint väder iallafall resten av sommarlovet!
Idag blire väl stan kanske , sen vette. :)
Kl är redan 20 över 12.
Har inte så himla mkt mera att skriva, :)

Ha de bra // Johanna :)
Kl är 12:22 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar