fredag 5 juni 2009

Fredag

Hade halvdag idag skönt så vi sluta efter lunch kl 11. Nog för att jag for till stan halv 10 och sluta då :)

Var till Frissan och gjorde slingor i håret och mamma klippte håret.

Har sovmorgon på Måndag Tisdag och Torsdag fyfan va härligt :)

På måndag har vi sovmorgon pga nån typ grejj som heter Uppdraget som vi hade i skolan där man skulle samla poäng och typ om man fick över 550 tror jag , så får man sovmorgon på Måndag , och tydligen så klara alla de :)

I min grupp var Jag , Lucas och Amanda :)

Kom inte ihåg var vi fick för poäng, . på tisdag och torsdag har vi 6 or sovmorgon för att de inte är nått språkval, så vi får sovmorgon till halv 10 :)

Shit snart är de sommarlov :s

Nåjaa, de är ju ganska långt så :)

Prata i klassen idag om vi ska splittra 6 orna i olika klasser , och Kerstin fråga om vi ville vilket vi inte ville , eller dom flesta ville inte de , klart man vill hänga kvar med dom oavsett om vi byter skola, ( känner jag ).

Kerstin skulle säga till dom på Gränskolan att vi inte ville splittras men hon är inte säker att de funkar, att vi kanske ändå måste splittras :( ..

Har haft ont i halsen sen måndag men de släppte igår kväll, och min huvud värk och nackont är också borta nu är de bara hostan man vill bli av med, De jobbigaste .

Har bytt tillbaka till min tv i rummet nu ( har haft mammas och pappas tv ) , så 4 an och 6 an försvinner hela tiden så mamma får komma och göra en kanalsökning.
I veckan har jag vart med Emma kul ;) Vi har vart hos henne o hos mig, osv :)
sen träning, sen kommer jag inte ihåg eller jag orka inte tänka nu ;)
Ska på kalas till Amanda och Taru imorgon hos Amanda , Roligt :)
Sen till helgen vet ja int va ja ska göra , Förutom kalas så blir de nog och chilla och sånt :)
Tänkte lägga upp några bilder men de får bli i ett annat inlägg orka inte nu ,

Kl är : 17:10 så ni vet ;)

// Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar