lördag 27 juni 2009

Lördag ..

Carro for till Paulina för ett tag sen, Saknar henne redan, nog för att hon kommer snart (:
Nåja , vi har iallafall kört fyrhjuling vart i träsket och kollat när folket badade ;) Har inte badat i år ännu shiiit rekord :D Får väl se när man tar första doppet :)
Vi har vart hos Rozali jag lekte fjortis och jag måste säga att akta dig Kissie jag äger dig på att leka fjortis nog för att du inte leker men ;) Johanna = Wannabe kissie
Hahha nejnejnejnejnej aldrig i livet men roligt var de ;) Sen sa Carro en ramsa till Rozali som hon ville dansa till . :) Sen for vi..
Sen har vi , Solat , sovit vart vid datorn och i stan , i stan typ 3 ggr de e grejjer de !
Sen har vi kollat filmer , vi såg igår iallafall , I taket lyser stjärnorna , Den var faktiskt bra ! :) Sen satte Carro på hennes löshår på Tobias och jag måste säga att han är nog lite sötare som tjej ;) Hehe nä jag bara skojjaa :) Sen har vi vart på skolan och kört klockan badminton vägg , Sen berättade Carro om nån film innan hon satt på Hennes löshår på Tobias , Han såg precis ut som tjejen i filmen som e läskig så han sprang runt i huset och ja jag vet inte vad, men han jaga Carro som sprang över mig och de såg lite konstigt ut så dom sprang runt i huset och skrek och jag låg på soffan och höll på att dö av skratt helt ärligt :p
Funderar på att gå ut snart och chilla men de är väl ändå inte nån ute .
Jag och Carro har vart ute ganska så mkt och vi har sett typ 110 igelkottar springa över vägarna .
Ikväll blire väl att chilla och se tv , om de inte är någe bra där blire väl film .
Sitter iallafall nu vid datorn och lyssnar musik och bloggar , Idag har väl vart en ganska trög dag typ, vi har inte gjort typ nånting , Vart vid datorn och sjungt Karaoke sovit ätit kört fyrhjuling och jag har sett tv medanst hon var i duschen. Sen har vi inte gjort nå mera (:
Vi somnade ganska så tidigt igår , eller jag . Vet inte när hon somnade , :p Men vi gick upp vid 2 iallafall :) Vi såg iallafall film och tv igår kväll , Åt lite godis sen ville jag upp för att jag hade ont i magen , Så vi gick upp och de var serri varmt som i en bastu! Men de är de alltid uppe. Sen så efter ett tag så somna jag, Sen vakna jag efter ett tag av att carro tog fram min fläkt och satt igång den, Vi kunde ju öppna fönstret men de kommer in så mkt mygg och sånt dära skit.
Nåja nu har jag inte så mycket mera att skriva om (:

Ha de kl är iallafall 19:27.

Johanna (:

8 kommentarer:

  1. hehe, du är lite wanna be kissie, och jag är bäst på att köra fyrhjuling=) (L)

    SvaraRadera
  2. Haha aa man är ju bäst på att leka fjortis, du vet är man teater bäst också så är man de är därför man kan leka fjortis också ;) De är bara för att jag har visat hur man gör ;) (L)

    SvaraRadera
  3. hehe, de säg du;)
    ja håll inte riktigt me ;p (L)

    SvaraRadera
  4. Älskar dig med ;) (L)

    SvaraRadera
  5. hehe, i know you love me ;) (L)

    SvaraRadera
  6. Säkert ? :) <3

    SvaraRadera
  7. hehe, jaoo helt säker ;p (L)

    SvaraRadera