söndag 28 juni 2009

Idag

Sitter och lyssnar lite musik och svettas snart ihjäl de är alltid svin varmt här uppe :s http://www.youtube.com/watch?v=pV7aM32Jur8 den lyssnar jag på :) Den är ganska så bra ändå ;) Carro visa den åt mig (:
Nå, idag har jag iallafall vart ute och cyklat , vart och gått till träsket och kolla hur varmt de var, vart i skolan och gunga , snackat med Carro i telefonen , sett tv och vart vid datorn de var min dag de (: Sen imon eller om några timmar blire väl att stiga upp kolla vad kl är o sen kanske ut , beror på vad de är för väder. Såg nyss " i taket lyser stjärnorna " Igen :p
Nåjjaa kan väl den utantill snart (:
Kom in för ett tag sen satt på bron och skrev på min berättelse (:
Jävligt skönt att sitta ute och chilla näre inte är så varmt , Som de är här inne.
Har 2 småa fläktar i mitt rum och hoppas de blir kallt när jag ska och sovaaa hatar när de är varmt när man försöker sova!.
Carro är inne på msn men ingen meraa :)
Men nu ska jag ner och kolla om de är någe roligt på tv nog för att jag inte tror de

Ha de. Kl är iallafall 01:44

Johanna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar