måndag 29 juni 2009

Tisdag

Sitter och chattar just nu (: Gjort enmassa roliga test på datorn också , Emmi skicka nån länk med nå test, som man kunde se typ om jag drömmer om , tex sommar så måste jag vara beredd på förändringar. De var ju kul , men jag fatta inte så mkt om de (:

Sen gjorde jag nå reflex test , ett kompistest , om jag blir 100 år. Osv (:

Idag har jag iallafall, eller igår ;) Har jag vaknat kvart över 12 , gick ner åt lite såg tv och for till stan, var dära till typ 6 -7 for till farmor och va barnvakt åt Jennifer sen hem.
Sett tv vart vid datorn osv (:
och så var vi hos mormor medanst vi var i stan .
Sitter iallafall och chattar med Lucas , Emilia , Jerry och Isak (:
Tobias sover borta idag.
Nu har jag inte så mkt mera att skriva de vart ett kort inlägg,

Ha de kl är 02:33

Johanna (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar